wtorek, 12 lutego 2013

TOP 3

Kiedy już mnie wciągnie - nie puszcza(m)! :)





Zaczęło się jakieś 2 lata temu - przypadkowo natrafiłam na pierwszy sezon "Chirurgów". Chorobami otaczać się nie jest przyjemnie, jednak w tym serialu nie one, a postacie są najważniejsze; relacje między nimi. To dla tych rozmów przy batoniku między Grey a Yang, uszczypliwości dr. Bailey, profesjonalizmu dr. Webera, McBoskiego, nieporadności życiowej Kareva zasiadam przed ekranem i z wypiekami na twarzy oglądam.

Mój numer jeden.

"Homeland" nabytek z zeszłego tygodnia. Opętała mnie ta historia - po babsku jestem ciekawa co dalej. Czy będą razem, czy jest terrorystą? Te niuansy, te tajemnice - ta historia!

Mój numer dwa.

Trója - bo tutaj chyba zasadnym będzie mówić bardziej obcesowo - na mojej liście - "Girls". Coś tam elektryzuje! Coś, po wykrzywieniu buzi w grymasie powoduje, że moment później się uśmiecham. To "coś" innego niż do tej pory.




6 komentarzy:

  1. Oj ja też kocham niektóre seriale. TOP 1 - Friends ;) O serialu Girls słyszałam właśnie i zamierzam go obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Chirurgów - nigdy wcześniej i nigdy później nie spotkałam tak świetnego serialu.
    No dobra - Gotowe na Wszystko też ujdą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Agata
    Nie "kupiłam" Friendsów. Jakoś dla mnie byli przekreowani, śmieszni nieśmiesznie. Pojedyncze odcinki dla zabicia czasu obejrzałam, ale chemii między nami nie było i prawdopodobnie nie będzie :)

    @dobrze wydane
    Oj, panie żony-sąsiadki-kochanki - nie po drodze mi z nimi ;) Jakoś tam sztywno, mimo wszystko. Chirurdzy - TOP1! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obejrzeć kilka odcinków od początków. Jeżeli obejrzałaś wyrywkowe odcinki to zrobiłaś dokładnie tak jak ja kiedyś, kiedy nie rozumiałam tej fascynacji. Teraz to moje lekarstwo na gorszy nastrój i zabicie małych smutków ;) Mam nadzieję, że kiedyś wrócisz do niego ;)

      Usuń
  4. Przy "Homelamd" przepadłam bez reszty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, dobrze, że aura jest, jaka jest - z czystym sumieniem spędzam weekend w domu i wlepiam oczy :)

      Usuń