niedziela, 17 marca 2013

breakfast

Śniadanie - Kasia lat 3 - pospiesznie, ale z lubością w oczach, łapie świeżą bułke i parówkę, które konsumuje z apetytem w drodze do przedszkola.

Śniadanie - Kasia lat 10 -zło konieczne i ciągła myśl, strategia - co zrobić, by rodzice nie zauważyli niezjedzonych w szkole kanapek?

Śniadanie - Kasia lat 15 - nie ma czasu na śniadanie.

Śniadanie - Kasia lat 20 - bez śniadania z domu się nie rusza. I tak na szczęście do dziś :)

Latem najchętniej domowa granola z owocami i miodem, świeże warzywa z kromką dobrego, razowego pieczywa. Zimowo, jesiennie - jajka we wszelakiej postaci, pasty, wędzone ryby. Owsianka tylko jeszcze nie zagościła w mojej kuchni.

Mistrzami śniadaniowymi są http://simplybreakfast.blogspot.com/ . Na to, co gości na ich talerzach zawsze mam ochotę. O zastawie nie wspomnę :)





zdjęcia http://simplybreakfast.blogspot.com/

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i apetyczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie mojego autorstwa :)Ale fakt - za każdym nowym wpisem, mam ochotę zjeść właśnie to, co pokazują na zdjęciach.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że niebawem zdjęcia Twojego autorstwa będę podziwiać ;)

      Usuń
  2. Owsiankę polecam bardzo. To jedno z moich ulubionych śniadań! Bardzo kojące, zimą rozgrzewające, bardzo domowe... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jeśli te "anomalia pogodowe" nie odpuszczą, być może przyjdzie mi zainaugurować rozgrzewającą owsiankę jeszcze tej zimy :) Podzielę się wrażeniami!

      Usuń
  3. Choć nie zawsze mam chęci i czas na śniadanie z prawdziwego zdarzenia, to wiem, że gdybym wyszła kompletnie bez niego - czułabym się chora i słaba. Gdy tylko mogę - "śniadaniuję" i będę się tego trzymać, bo naprawdę wierzę, że śniadanie ma moc! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to Kasia mądrzeje z wiekiem :) Ja ostatnio próbuje właśnie sie przekonać do tego żeby znajdować czas na śniadania. A owsianki uwielbiam :) zwłaszcza malinową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie powiedzieć na starość? :) Malinowa owsianka - hm, czy jako smakosz podzielisz się recepturą na ten przysmak? :)

      Usuń